Du vet väll om att du är värdefull?

"Du vet väll om att du är värdefull,
att du är viktig här och nu.
att du är älskad för din egen skull,
för ingen annan är som du."
(I. Olsson, psalm 791)

Det finns många som inte vet om hur värdefulla de är, och det är synd, för vi behöver alla veta hur värdefulla vi är, man känner sig inte behövd om man inte vet hur värdefull man är. Och något av det värsta som finns är att inte känna att man är behövd, tro mig, jag har varit där, och det var inte kul.

Så jag ber er, berätta för de som står er nära hur mycket de betyder för er, för man behöver höra det.

Kommentarer
Postat av: angelica

Du betyder allt för mig älskade syster<3

även om vi inte är släkt med varandra, så är vi systrar genom själen och att du kom in i mitt liv, var och är det bästa som hänt mig.

älskar dig på systervis<3

2009-05-06 @ 17:16:41
URL: http://rappikafti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0